Komrad

Feb 11, 2010

Pabila Stres Melanda Diri

Aku sangat stres...

Exam FINAL IB bulan Mei nnt.dah dekat...

Alhamdulillah semua kerja2 ada yang dah siap dan hampir siap...

Cuma aku masih sangkut kat Extended Essay aku tp lepas CNY ni aku hantar final 2 copies.

Jumaat ni (12/02/2010) akan ada Academic Day kat KMS...

Mentor aku (Pn.Zolbidah) tanya parents aku dapat datang ke tak...aku kata tak. Dorang kat Sabah.

Aku agak stres...point untuk sem 3 aku jatuh.

Aku telah merasakan tekanan yang amat sangat.

Kena marah hingga menyebabkan mood aku turun ke tahap yang tak pernah aku alami.

Bila tengok result test Chem pun aku hancor.....aku baru sedar yang aku banyak gila buat benda bodoh dalam test Chem tuh.

Apa dah jadi ni Safwan?

Oh Allah, please help me...guide me to the right path.
Don't let me down...Give me the strength to face this hard time.
I know that You are the Almighty God, The Most Merciful.

Amiiiiiiiiin.

No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?