Komrad

Nov 8, 2011

Seksualiti Merdeka

Assalamualaikum WBT

Salam 1 Dunia

AMARAN: SILA BACA TULISAN INI DENGAN NADA SARKASM YANG MELAMPAU BAGI TUJUAN PROVOKASI DIRI SENDIRI. HARUS DIINGAT ENTRY INI BERSIFAT 18PL.

5 Sebab kenapa kita perlu "SOKONG" SEKSUALITI MERDEKA:

SATU: Ini hak asasi manusia. Bebas untuk buat apa saja termasukla orientasi seksual. Namun begitu golongan haiwan tidak dibenarkan terlibat dalam aktiviti kumpulan kerana kebinatangan mereka.

Mereka tidak layak untuk menganggotai kumpulan Seksualiti Merdeka kerana mengamalkan kehidupan seks normal dan mereka ini BINATANG (kredit gambar: Daily Contributor)
DUA: Mengurangkan gejala pembuangan bayi. Hal ini kerana secara umum kumpulan ini bertujuan untuk mengiktiraf kebebasan berseksual termasuklah golongan pengamal homoseksual. Mustahil untuk pasangan homoseksual melahirkan anak tanpa kerelaan mereka sendiri.

Selepas ini berita seperti ini akan berkurang di media-media massa.  (kredit gambar:  Blog Ayah Aiman)
TIGA: Menghapuskan stigma buruk masyarakat terhadap kelompok LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual, Transvertites). Jadi kita sebagai anggota masyarakat tidak perlu berasa jijik apabila melihat pasangan seperti ini bercium di khalayak ramai lantas menerima mereka dengan hati terbuka.

Bahagiaaaaaaaaaa
EMPAT: Membuktikan Malaysia sebuah negara yang maju, termasuklah dalam isu seksualiti. Kita sebagai rakyat Malaysia harus berbangga dengan usaha segelintir pihak yang bertungkus lumus untuk membawa perkara ini ke peringkat yang lebih tinggi.

QUEER WITHOUT FEAR!!!
LIMA: Menambahkan kepelbagaian budaya dalam masyarakat majmuk Malaysia. Dengan adanya perkara seperti Gay Parade, LGBT Exhibition dan sebagainya mampu menarik lebih ramai pelancong untuk berkunjung ke Malaysia lantas menambah pendapatan negara.

Mari kita berarak. (Kredit gambar: Freaking News)
*Tahniah kepada sesiapa yang berjaya membaca kesemua di atas. Jangan salah faham. Saya bukanlah penyokong Seksualiti Malaysia jauh sekali untuk berada dalam kelompok LGBT*

DUNIA SUDAH TUA...INSAFLAH. SEKSA SUNGGUH NERAKA TU.

No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?