Komrad

Feb 4, 2009

another challenging days...

Tajuk entri ni aku tulih gne base inggrih...tp yg sebenor2nya aku gne malay language jer.

Hmmm, hari ni mmg mencabar...yg pagi x la mncabar mna, mcm besa aku p kelas, masok sekolah antarabangsa Baccalaureate...hari ni ade klas bio,kitorg bt lab session psl pigment test tp aku x involve sgt pown, mne xnyer aku dok pegangkan dryer nk keringkan materials sumer...

Belah ptg aku ada briefing Extended Essay kt 316...aku amik bio...dhla aku dtg lambat,aku masuk jer Pn.Ju tnya dh boleh kunci pntu ker sbb mcm mngganggu plak klau pintu 2 ada jer org dok bukak...ingtkan aku paling lambat, tgk2 Anuar ngn Pyan diikuti Ciko pun sma...aku pun dok dgr Pn.Ju g briefing...pergh, hati aku dh cuak dh nk bt EE ni..mne x 4000 words walayeyh!!!

Aku mnte pndpat Pn.Ju psl cdangan aku nk bt psl 1 mende ni...aku jmpe 1 artikel pndek; org yg mkan byk pisang tend to be bitten frequently leh sang nyamuk...tp Pn.Ju kta kurg seswai bab kt Sremban la ni tgh endemik denggi...adoyai....

Aku xtau lg nk tulih aper ni,dhla xder idea nk bt proposal EE.

No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?