Komrad

Jul 13, 2010

Alhamdulillah! Allahuakbar!

Assalamualaikum wbt

Salam 1 Malaysia

Alhamdulillah, aku sangat gembira petang ini. Tadi Pn. Siti cakap dengan aku.

Aku: Hello, teacher! How was the appeal?

Pn. Siti: Who's this?

Aku: Safwan.

Pn. Siti: Wait, let me see the list. I have it already.......................czech kan? Congratulations, you can fly.

Aku: WOOOOOOOOOOO! (jeritan bergema) Alhamdulillah...(ish kantoi)

Pn. Siti: but there's one condition. No more casualties after this.

........

........

........

Itula antara dialog aku dengan Pn. Siti selaku IB Placement Officer kat KMS...alhamdulillah, MARA dah bagi approval untuk budak yang below 35 macam aku untuk fly. Sangat bersyukur.

Aku bersyukur sebab ada family yang memahami, cikgu yang bagus dan baik dan rakan-rakan yang sangat membantu umpama 1 keluarga...

Sesungguhnya ada hikmah di sebalik apa yang terjadi ni.

Alhamdulillahi rabbil a'lamiin.

Allahuakbar!

Sekian.

1!!!!

Malaysia!!!! (ramai-ramai)

1!!!!

Malaysia!!!! (ramai-ramai)

1!!!!

Malaysia!!!! (ramai-ramai)

4 comments:

  1. waah! thniah sgt2. hepi 4 u :)

    drpd : twin gee hehe..

    ReplyDelete
  2. oo..congratz..mara bg aprove??
    cmne tuh??

    ReplyDelete
  3. Kembar gee: thanks...
    Hosni: Díky Dato '!
    Hanis fozi: thanks, yup mara dh bg greenlight utk fly p czech

    ReplyDelete

Sebarang masalah?