Komrad

Jul 18, 2011

Keinginan Terbaru

Assalamualaikum WBT

Salam 1 Dunia

Sudah satu minggu saya tak tulis entry baru. Kenapa? Sebab saya rasa malas sangat nak pikir apa saya nak tulis untuk entry baru saya dalam blog saya ini. Sebelum ini saya sudah puas mengarut, emo dengan sebab tertentu sekarang saya nak tulis entry yang aman dan damai tanpa sengketa.

Dua tiga hari ni saya sangat teringin nak beli headphone Monster Beats by Dr. Dre. Bass system dia memang mantap dan stylo bagi penggemar irama Dance dan Elektro macam saya. Macam duduk dalam club gua cakap sama lu. Layan pula lagu Like A G6 nyanyian Far East Movement feat Dev & The Cataracts memang terhangguk hangguk kepala.


Usha punya usha, jumpa kat Internet kalau beli online paling murah pun harga dia 169 Euros untuk model Solo tak termasuk shipping. Lepas tu cuba pula usha kat kedai yang berdekatan, jumpa juga la dengan harga 4590 Kc. Rasa teringin nak beli sangat tapi duit tak la banyak sangat. Huhu, kan bagus kalau ada orang baik hati nak belikan satu. Tapi kalau dapat beli yang Solo HD lagi mantap.



Rasa macam nak minta kat mak pula suruh belikan satu untuk birthday present. Dah lama tak minta duit mak, hehe. Tapi entah dapat entah tak kan. Sabar je la.

Okayla, tu je kot. Mari kita layan Like A G6 dulu.
*Comel pula tengok Dev nih*

No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?