Komrad

Jan 16, 2012

Handphone baru

Assalamualaikum, Salam 1 Dunia Y'all

Just a little update sebab aku takde idea nak tulis pasal apa atau lebih tepat lagi malas mencari idea. 

To make it simple, aku baru je kehilangan handphone SE W995 hari Jumaat harituh. Entah macam mana boleh hilang, mungkin tercicir sebab time tu aku tengah jalan-jalan. 

Dan selepas buat simkad baru guna nombor yang sama, aku pun beli handphone baru. Boleh la, kali ni aku beli Samsung Galaxy ACE. Hajat di hati memang teringin nak angkat Galaxy S II tapi takdo duit.

Segan nak pinjam duit kat mak abah, so aku beli la Galaxy ACE ni. Janji ada handphone sudahhhh.

Itu saja update terkini, nanti bila idea aku melimpah ruah aku update dengan lebih pesat lagi.

Cau cin cau!




No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?