Komrad

Jun 22, 2012

Ber-Instagram

Assalamualaikum --- Salam 1 Dunia

Agak lama juga aku tak update blog ni, ingat nak tutup tapi rasa sayang pula. So aku buat la simple entry post. Tajuk? Ber-Instagram.

Aku memula layan Instagram ni lepas beli iTouch (iPod Touch 4), dan sekarang aku pakai Samsung Galaxy ACE. Memang best la sebab dapat ambil gambar lepas tu edit ikut macam mana kita nak guna simple mode editor yang dia sediakan macam Amaro, Hudson, Nashville dan banyak lagi. Pastu siap boleh effect blurred lagi. Oh ya, Instagram ini fungsi dia nak bagi senang kita buat gambar nampak old skool dan vintage.

Lupa nak bagitau, Instagram ni apps untuk smartphones yang pakai iOS atau Android. Kalau Blackberry dan Windows Phone atau Symbian tak pastila pula. So siapa ada iPhone atau apa-apa handphone yang pakai Android bolehla download Instagram dari iTunes atau Google Play. FOS.

Ini antara hasil Instagram aku. Takla lawa sebab bila aku usha-usha gambar orang, dorang buat jauh berkali ganda lagi cantik. Takpun try tengok Instagram Yuna. Cool!


No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?