Komrad

Jul 11, 2012

Janggut oh Janggut

Assalamualaikum --- Salam 1 Dunia

Hari ini aku sibuk mencari-cari published articles/ researches pasal janggut. Sebab? Aku ternampak beberapa orang dok share konon janggut ni kalau bini belai nanti boleh transfer testosterone yang konon boleh promote pregnancy atau peringkat awal pregnancy. Ini buat aku scientifically pening dan mula mencari dengan hebat, kononnya hasil kajian Massachusetts Institutes of Technology (MIT) yang mana aku tak jumpa pun dorang publish. Agaknya closed publishing la tu kalau betul pun.

Okay, set aside benda itu. Aku terjumpa benda ini. Yang agak menarik la juga tapi bukan pasal pregnacy, testosterone dan janggut. Ini dalam bentuk infographics. Nice to be read.


Kredit kepada JackRadio

No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?