Komrad

May 19, 2014

Oh La La First Pro Exam

Assalamualaikum WBT.

Salam 1 Dunia.

Agak lama juga aku tak peduli langsung benda alah blog ni. Bila check balik dalam setahun juga la, sebab last entry posting aku 20 Mac 2013. Eh dah lebih dari genap setahun pun.

Alright. Tak banyak cerita menarik pun pasal aku buat masa ni. Alhamdulillah, aku sekarang tengah dekat hujung pre-clinical phase MBBS. Rezeki dari Allah, setakat ni aku lepas semua block. Sekarang ni pula tengah pening dengan Block 4 dan First Professional Exam nanti.

Sebab apa pening?

Sebab Block 4 ni belajar pasal neurology system. Satu hal lagi, neuro ni memang mendatangkan traumatic experience kat aku sebab aku dulu kat Prague failed 3rd attempt exam Anatomy sebab tak dapat soalan Central Nervous System (CNS) yang Professor Eliska tanya. Banyak gila babs kot kena belajar dalam masa 8 minggu.

Tak cukup dengan tu. 2 minggu lepas end block exam Block 4, datang pula First Professional Exam! Sekarang otak aku tengah tepu macam tersumbat sikit sebab serabut nak revise syllabus block-block sebelum ni. Bayangkan kena study balik 2 tahun punya benda walaupun seniors kata fokus kat clinical related things.

InsyaAllah kalau tiada apa masalah, tahun depan masuk clinical phase. Tak sabar nak habiskan pre-clinical yang agak "kering" ni.

Dr. Saad yang power ajar Anatomy. Walaupun nampak garang tapi baik. Sangat pentingkan etika.
(Sumber: Google Image Search)

Apa pun, doakan kami semua Batch M16 (16th) MBBS IIUM dapat pass End Block Exam Block 4 dan First Professional Exam dengan jayanya.

4 comments:

  1. Hohohoi..bila nak tulis sal isma?kah kah

    ReplyDelete
  2. Singgah ... lamanya blog ni tak update entri ...
    Jangan putus asa dengan blog ye ..

    Jom Aktifkan MyKad

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  4. Девушки по вызову sex Когда суть дела обдумана заранее, слова приходят сами собой.
    Новый досуг это Проститутки заходите! 1. Вы видите все телефоны проституток Киева. Сексапильная девушка. Люблю доставлять мужчинам истинное блаженство. 200 гр пол час.

    ReplyDelete

Sebarang masalah?