Komrad

Oct 9, 2008

9th days of Eidul Fitr

Rasa cm skjap jer raya...next week dh nk blik kolej plak.Tp yg sedeynyer,aku dmam time raya tuh. Org len sumer p braya aku lak duk rumah,tgk tv,tido,mkn etc....tp ni dh smbuh ar.

Raya tahun ni cm x bez,ntah r sbab umo dh mkin tua ke atau mmg dh x bez. Aku masih ingt g time kcik2 dlu(kiut lg)...raya sakan bila blik kampung, abis 1 kampung aku pusing, sumer rumah aku naik. Tp tuh sumer dlu...skng ni menambhkn berat bdn jer. Mak aku p0n dh bising, kta aku makin beso. Pastuh bila p x-skul aku smalam, sume cikgu kta aku makin 'sehat' (paham2 jela)...tp bez gak p sna, lagi2 skng ni bebudak form 5 nk tgh pikir psl SPC (Skim Pelajar CemerlanG) trial, tnya aku itu ini, tp most of them nk amik enginring, mnala aku reti sgt...rsa cm jd pelajar cemerlang pula (sbnarnya x jg).hehe

No comments:

Post a Comment

Sebarang masalah?