Komrad

Jun 14, 2011

Illuminati di mana-mana (sila baca dengan serius)

Assalamualaikum WBT

Salam 1 Dunia

(Amaran: Pada pembenci teori konspirasi anda dilarang keras untuk membaca entry ini)

Orait, rasanya ramai yang tau apa itu illuminati dan gua pun malasla nak terangkan lagi apa itu illuminati. Siapa yang tak pernah dengar pasal illuminati tu berkemungkinan besarlah baginya untuk tidak pernah bertemu dengan komputer apatah lagi penggunaan internet yang berleluasa di zaman moden ini.

Gua sememangnya suka mengkaji perkara-perkara semacam ini apatah lagi sekiranya ia mampu menaikkan tahap adrenalin sehingga menyebabkan adrenalin rush yang kesannya berkali ganda lagi power berbanding dengan penggunaan ganja mahupun syabu.

Dan ini merupakan antara hasil kajian gua yang berlainan dan bukan klise seperti yang pernah diterbitkan oleh penulis-penulis lain. Tulisan mereka sangat mengarut dan sewajarnya perlu dipertikaikan kerana pengamalan ketidakjujuran dalam membuat kajian illuminati.

1. Awakening Records
Selepas membaca entry ini, gua harap para peminat taklah terdorong untuk menembak mati gua mahupun merancang komplot untuk memalukan gua dengan skandal video seks 4 penjuru dan sebagainya. Ini merupakan hasil kajian ilmiah gua semata-mata. Dan harus diingatkan gua tak pernah mengatakan Maher Zain dan artis-artis lain yang bernaung di bawah label Awakening Records tu agen illuminati. Cuma sebagai renungan semata-mata.
Logo Awakening Records
Cuba tengok, memang jelas kan nampak simbol mata ataupun lebih famous dikenali sebagai all-seeing-eye dalam dunia kegelapan freemasonry dan cerahnya illuminati. Ditambah dengan kehadiran sebuah piramid di tengah-tengah menimbulkan persoalan yang wajar dibincangkan secara ilmiah di mana-mana pusat pengajian tinggi.

2. Parti Keadilan Rakyat
Satu lagi pendedahan tergempar dari gua. Semua orang di Malaysia hatta budak tadika masih berhingus pun tau pasal PKR ni. Dengan lahirnya pemimpin Agung mereka iaitu Dato Seri Anwar Ibrahim ternyata PKR merupakan legend dalam politik haluan kiri menentang UMNO/BN yang dari dulu sampai sekarang asyik melabel diri sebagai kerajaan prihatin. Tapi cuba kita tengok lambang PKR. Apa akan dapat kita lihat?

Parti Keadilan Rakyat
Gua nak jelaskan di sini kepada penyokong PKR, gua bukanlah penyokong UMNO/BN mahupun ahli Perkasa ataupun Pekida yang ultra nasionalis. Gua merupakan seorang anak muda yang hanya menjalankan kajian secara amanah dan telus dan tiada unsur khianat sepanjang kajian gua. Cuba lihat lambang mata di tengah-tengah. Itu merupakan all-seeing-eye!!!!! Nah, illuminati la jawabnya.

3. Nasi lemak daun pisang
Lagi satu pendedahan agung yang ingin gua kongsikan. Melayu memang sudah lama dilibatkan dengan perangkap illuminati zaman-berzaman dan ianya datang melalui sesuatu yang tak disangka iaitu Nasi Lemak Daun Pisang. Siapa sangka kan? Hal ini sebenarnya pernah disedari oleh beberapa peniaga nasi lemak di seluruh Malaysia, tapi atas alasan untuk menjaga keuntungan, ianya didiamkan bagi mengelakkan berlakunya mogok nasi lemak di kalangan masyarakat Melayu khasnya.

Piramid dan all-seeing-eye!!!
Gambar di atas merupakan bukti kukuh bagaimana pengamal illuminati meletakkan jarum halus dalam masyarakat Melayu tanpa disedari. Bagaimana ramai orang Melayu sebenarnya tertipu dengan permainan illuminati dan menerimanya tanpa rasa was-was.

4. Not 10 Ringgit
Ini merupakan hasil kajian ilmiah gua terakhir. Sebenarnya ia bukanlah hasil kajian gua seorang tapi ianya diberitahu secara lisan kepada gua oleh seorang ahli kelab pengkaji illuminati Malaysia yang risau akan pengaruh illuminati dalam ekonomi negara kita. Dan sememangnya kerisauan beliau sangat berasas.

Lihat piramid dalam bulatan (Sumber gambar ini dari blog member gua)
Nah, cuba lihat bagaimana kehadirang all-seeing-eye di dalam piramid illuminati menyebarkan cahayanya ke seluruh dunia melalui ketiga-ketiga jenis kenderaan yang mewakili udara, darat dan laut. Ini sememangnya sangat berbahaya kerana dengan jelas, sistem perbankan kita melalui Bank Negara Malaysia sendiri turut mula dicemari dengan unsur-unsur illuminati.
__________________________________________________________________________________

Bagaimana sekarang?

....
......
........

Walaupun gua berjaya menerbitkan penulisan membongkar illuminati ini, gua bukanlah bermaksud untuk mengatakan dengan muktamadnya kesemuanya itu illuminati. Dan tulisan gua ini pun bertujuan untuk menyindir golongan yang terlalu taksub dengan illuminati sehingga mengaitkan itu dan ini kepada illuminati dan seterusnya meggeletek ketiak gua sehingga tergelak berguling-guling. Itu saja.

Harap maaf sekiranya menggores perasaan mana-mana pihak

Renung-renungkan dan selamat beramal!

45 comments:

  1. Ahahah ada yang obses betul. Itu iluminati. Ini iluminati. Mentaliti tu sebenarnya yang mau jaga. Jgn taksub dan mudah terpengaruh. Berpendirian. Kalau nasi lemak, nasi lemak la, jgn pikir lain pula time makan tu. Simple.

    Haha. Nice post!

    ReplyDelete
  2. Memang tidak dinafikan dimana-mana ada simbol Illuminati. Mereka berjaya mperdaya golongan terdahulu dan mlahirkan generasi lapisan yg menggunakan ikon tersebut sbg kbiasaan. Plg penting dekati Al-quran & Hadis, kita pasti terhindar dari segala illuminati ni.

    Nice post!

    ReplyDelete
  3. Memang tidak dinafikan dimana-mana ada simbol Illuminati. Mereka berjaya mperdaya golongan terdahulu dan mlahirkan generasi lapisan yg menggunakan ikon tersebut sbg kbiasaan. Plg penting dekati Al-quran & Hadis, kita pasti terhindar dari segala illuminati ni.

    Nice post!

    ReplyDelete
  4. @Cinoi
    Memang kadang2 pelik juga sebab yg ckp itu iluminati, ini iluminati ni perangai macam sembah Israel juga.

    ReplyDelete
  5. @Rasa Sayang ey~
    Betul tu, cuma aku mcm kurang berkenan la ramai org yang memandang isu iluminati ni mcm satu isu hidup dan mati tp lupa isu basic mcm akidah, fiqh dll

    ReplyDelete
  6. Ada pembetulan sikit... segitiga tidak bermaksud ILLUMINATI.. tetapi "piramid tidak siap" adalah sebenarnya yang boleh dikaitkan, atau pun piramid puncak tertanggal.

    Kenapa? kerana illuminati adlh cabang FREEMASON, buah tangan adam weishaupt yg masuk dlm US declaration or independence dan buat buat duit USD1.

    Kenapa? sebab Freemason adalah ajaran kabalah yg berasaskan dari ajaran kuno yang melakukan penyembahan berhala dan SIHIR

    Kenapa? Sebab sihir adalah faktor yg memeningkan nabi Sulaiman hingga baginda memaksa rakyatnya melupuskan relik dan dokumentasi sihir di bawah ISTANAnya.

    Kenapa? sebab itulah sewaktu crusade, knights of templar telah murtad dari kristian sewaktu menawan baitul muqaddis (palestine) sebaik terpengaruh dgn pelbagai RELIK pelik yg dijumpai dari runtuhan haikal Sulaiman.

    Kenapa? Sebab budaya sihir dan pemujaan dari relik dan dokumentasi purba sudah lama berlaku sejak zaman nabi MUSA di MESIR

    Kenapa? sebab pada zaman nabi Musa budaya bani israel lebih dipengaruhi oleh paganisme yg taksub kepada SIHIR. Kalau org melayu, pengaruh bomoh la contohnya.

    Kenapa? pemerintahan firaun sendiri menjadikan sihir sebagai makanan hidup hingga berbagai dewa seperti horus, anubis dan monumen-monumennya menjadi inspirasi kepada Freemason. Seakan ianya bermula PADA ZAMAN ITU.

    Kenapa? kerana pada zaman itu, nabi Musa dilahirkan pada hari yang sama dan berselisih haluan di sungai dengan bayi yang sama (menurut riwayat) bernama al-SAMIRI.

    Kenapa? kerana SAMIRI adlh pengadu domba yg membuatkan nabi Musa lari ke Yaman dan bertemu nabi Syu'aib.

    Kenapa? kerana SAMIRI sekali lagi mencetuskan fitnah selepas peristiwa laut merah terbelah apabila datang mengaku sebagai tuhan sewaktu nabi Musa bermunajat di bukit Tursina, hinggakan nabi Harun kena marah nabi Musa sebab biarkan Samiri selamba membuat patung lembu emas yg bole berkata-kata dari debu di tanah.

    Kenapa? huh... penatlah menaip.. banyak point sebenarnya, takut korang baca sampai termuntah nanti.. nantikan kehadirannya di blog saya... ku kupas satu persatu, inci demi inci, untuk pemahaman kalian..

    ReplyDelete
  7. terima kasih Mr. Deen. Ya saya faham maksud anda. Cuma saya ingin menyatakan secara sinikal akan keobsesan segelintir pihak terhadap iluminati sehingga menyatakan itu iluminati dan ini iluminati. Ramai hari ini konon berminat untuk mengkaji iluminati tapi disebabkan kurangnya ilmu mengenai iluminati mudah sahaja melabel sesuatu sebagai iluminati dan perkara yang saya sebutkan di dalam entry saya ini pun saya pernah dengar dari beberapa "pengkaji" iluminati.

    Saya mengetahui akan kewujudan unsur mistik kabbalah dan tentang kaitan The Knight Templar dalam Iluminati yang seterusnya membawa kepada kewujudan Freemasonry zaman moden hari ini. Dan terima kasih atas ulasan panjang lebar saudara yang mungkin berguna buat pembaca lain.

    Mr. Deen, bila dah siap entry pasal iluminati tu nanti jangan lupa maklumkan kepada saya. Boleh saya kongsikan dengan masyarakat bloggers semua.

    ReplyDelete
  8. Tahu sudah la . Kalau tulis pun nampak mcm kuat khayal hahaha.. memalukan ... poyo lebih .. hehehehe

    ReplyDelete

  9. HIDUPKAN KEHIDUPAN HIDUP ANDA OLEH MENGAMBIL KEDUDUKAN KEDUDUKAN ILLUMINATI HEBAT.

    E-mel: illuminatisupreme011@outlook.com Whatsapp: +1 (513) 480-3507

    Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan, ahli politik, pemuzik, pelajar, adakah anda mahu menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam kehidupan, menyertai Illuminati hari ini dan dapatkan jumlah wang yang cepat. 1 juta dolar dalam seminggu dan rumah percuma. di mana sahaja anda memilih untuk hidup di dunia ini dan juga menerima $ 500,000 sebulan sebagai gaji ..

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 1,000,000 USD
    2. Kereta Dream Impian baru bernilai USD $ 500,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda

    Kuil kami terletak di AS, SPAIN, CYPRUS, UAE dan Afrika Anda mestilah berumur 18 tahun ke atas untuk menghubungi ejen kami: illuminatisupreme011@outlook.com Whatsapp: +1 (513) 480-3507

    ReplyDelete
  10. THE RELIGI BROTHERHOOD ILLUMINATI Berita baik kepada orang awam Ia adalah fakta yang terkenal bahawa batu percuma / ILLUMINATI terdiri daripada Multi Millionaires, Billionaires yang
    mempunyai pengaruh besar mengenai hal-hal yang paling global, termasuk perancangan New World Order. Ramai pemimpin dunia, Presiden, Perdana Menteri, royalti dan eksekutif kanan syarikat Fortune 500 utama adalah ahli batu percuma. Sekarang, buat pertama kalinya dalam sejarah kita membuka pintunya kepada orang ramai.
    Jika anda ingin Sertai batu percuma, untuk keahlian hubungi kami di sini di illuminatibrotherhood1987@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Salam dari perintah besar pencerahan di Amerika Syarikat dan seluruh dunia, Inilah peluang yang terbuka untuk sertai persahabatan yang bersinar di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $ 550.000 untuk mendapatkan semua ahli-ahli yang baru apabila mereka menyertai dalam persaudaraan dan juga untuk rumah mereka pilihan dan lokasi pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    FAEDAH-FAEDAH YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI-AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $ 550.000.
    2 kereta idaman anggun baru yang bernilai pada USD $ 150,000 USD
    3. mimpi rumah dibeli di negara pilihan anda.
    Melebihi satu bulan selepas berunding dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin-pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel terdahulu = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +19292811087

    ReplyDelete
  12. Ucapan dari perintah besar Amerika Negeri dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Fellowship yang pencerahan di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa sacrifi darah Ce. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    MANFAAT DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. kereta mimpi baru anggun bernilai USD $150,000 USD
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami + 19292811087

    ReplyDelete
  13. Ucapan dari perintah besar Amerika Negeri dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Fellowship yang pencerahan di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa sacrifi darah Ce. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    MANFAAT DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. kereta mimpi baru anggun bernilai USD $150,000 USD
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami + 19292811087

    ReplyDelete
  14. Salam dari ATURAN ILLUMINATI ke seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai BROTHERHOOD ILLUMINATI di mana MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, saintis, bintang dunia dan pemimpin dunia yang menguasai dunia mendapat kemasyhuran dan cita-cita mereka, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com

    Nota: sila tahu bahawa dengan menghormati agama anda dan di mana anda berada di dunia, anda dialu-alukan menjadi ahli.

    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEW WORLD ORDER.

    ReplyDelete
  15. GREETINGS DARIPADA PERINTAH BESAR ILLUMINATI KEPADA NEGARA UNITED DAN SEMUA DUNIA. Illuminati adalah organisasi elit pemimpin dunia, pihak berkuasa perniagaan, inovator, artis, dan ahli lain yang berpengaruh di planet ini. Gabungan kami menyatukan pengaruh semua latar belakang politik, agama, dan geografi untuk memajukan kemakmuran spesies manusia secara menyeluruh. Berjuta-juta orang dari semua lapisan masyarakat telah berkomitmen untuk kerja-kerja global Illuminati untuk memperbaiki spesies manusia. Dengan melepaskan semua bahagian agama, geografi, atau kepercayaan politik, pengikut Illuminatiam berusaha untuk membentuk sebuah planet di mana semua orang, di semua tempat, boleh hidup dalam Kelimpahan. Ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah (1,000,000.00 USD) untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.

    1. Ganjaran tunai (1,000,000.00 USD)
    2. Kereta bermimpi baru yang anggun di (500,000.00 USD)
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    4. Satu tahun (GOLF KEANGGOTAAN) pakej.
    5. Pelantikan buku satu bulan dengan sepuluh (10) Pemimpin dunia yang berkuasa.
    6. Pelantikan buku satu bulan dengan dua puluh (20) selebriti paling penting di dunia.

    MANFAAT MAJOR; (WEALTH, FAME, KUASA & WISDOM)

    NOTA: Persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia.
    HUBUNGI VIA E-MAIL: (bestilluminate666@gmail.com)

    GREETINGS DARI TEMPLE ILLUMINATI UNITED UNITED.

    ReplyDelete
  16. Salam dari ULASAN ILLUMINATI BESAR ke Amerika Syarikat dan di seluruh dunia, ini adalah kesempatan terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan ILLUMINATI ORDER di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa sebarang pengorbanan darah. Dan selama bertahun-tahun kami mempunyai pemimpin dunia, MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, SCIENTIST, SUPERSTARS dan semua kerja-kerja kehidupan, anda dialu-alukan di seluruh dunia dalam masing-masing Perlumbaan, Agama dan Etnik SELAMAT Anda ke HALL of FAME and WEALTH.
    Sila tulis kami di surat peribadi kami: greatilluminate99@gmail.com

    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE.

    ReplyDelete
  17. Hei nama saya adalah Jessie Aatiya saya dari Asia, saya di sini untuk bersaksi bagaimana saya menjadi pelakon Super di seluruh dunia, dengan perintah Freemasonry, saya sangat mencari bantuan, apabila seorang kawan saya yang merupakan pelakon yang paling popular di Singapura , memberitahu saya tentang perhimpunan Freemasonry, selepas tahun penentuan menjadi salah satu daripada 10 pelakon Top di seluruh dunia, akhirnya saya mendapat dihubungi dengan bantuan Lord Davis, kini saya gembira dengan apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan hari ini, selepas saya telah mendaftar penuh , Saya menyertai perhimpunan, saya menerima jumlah €50,000,000 sebagai manfaat saya dan gaji bulanan saya, yang €800,000 juga saya diberi dilindungi, kemasyhuran, pengaruh kuasa e. t. c, satu perkara yang saya mahu untuk membetulkan adalah bahawa, Freemasonry tidak melakukan pengorbanan manusia atau menyakiti sesiapa , jika anda baru sahaja dimulakan mereka akan memberikan anda benih kekayaan dan memberkati anda dengan kebijaksanaan, kuasa, pengaruh e. t. c anda perlu berjaya. Satu lagi perkara adalah bahawa masyarakat mempunyai berkat khas untuk ahli politik, pemain bola sepak, dan bintang Super. Sebagai ahli Freemasonry adalah keputusan peribadi, masyarakat tidak memaksa atau mohon orang untuk menyertai mereka. Saya menyertai kerana saya mahu mencapai impian dan matlamat saya dalam kehidupan, tiada siapa yang memaksa saya, dan saya sangat gembira untuk menjadi ahli hari ini kerana mereka telah menyumbang banyak kepada kehidupan saya dengan membuat saya salah satu pelakon yang popular di dunia. Jika anda berminat untuk menyertai Freemasonry ibu pejabat kenalan melalui e-mel: unitednationalmasons@protonmail.ch atau WhatsApp European Union, +31687718900 untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menyertai perhimpunan.

    ReplyDelete
  18. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda seorang artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk menjadikan keinginan anda untuk mencapai pencapaian. Ikuti illuminati dan mempunyai semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    ReplyDelete
  19. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda seorang artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk menjadikan keinginan anda untuk mencapai pencapaian. Ikuti illuminati dan mempunyai semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    ReplyDelete
  20. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk membuat keinginan anda menjadi pencapaian. Bergabung dengan illuminati dan minta semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Halo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan berkuasa? untuk sepanjang hidup anda? Faedah yang diberikan kepada ahli baru yang menyertai Persaudaraan illuminati !!!
    ke dalam akaun bank anda $ 50,000,000USD ......
    Gaji mingguan $ 600,000USD .........
    Nilai kereta pada $ 400,000USD .......
    Kontrak anugerah bernilai $ 200,000,000USD .......
    A House di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda.Total gaya hidup berubah ?? jika anda berminat, WhatsApp kami: +2348147226753, ATAU E-mel kami: illuminatitemle666@gmail.com, supaya kami boleh memulakan proses bergabung !!!

    ReplyDelete
  22. Ucapan perintah besar kesedaran untuk Amerika Syarikat dan seluruh dunia, ini adalah peluang yang terbuka untuk bergabung dengan Perjamuan yang pencerahan di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    LATAR BELAKANG KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI LAMPU.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. impian baru anggun yang bernilai pada USD 150,000
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya-illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  23. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI ke negara bersatu dan di seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga sebuah rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
  24. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang dapat anda satukan dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.

    ReplyDelete
  25. Salam dari susunan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  26. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang hidup ini untuk mereka menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  27. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  28. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  29. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, Dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang hidup ini untuk mereka menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 250,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia. Ke Bohemian Grove Bayaran bulanan sebanyak $ 1,000,000 USD ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  30. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 250,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia. Ke Bohemian Grove Bayaran bulanan sebanyak $ 1,000,000 USD ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  31. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 250,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia. Untuk pembayaran Bohemian Grove Bulanan sebanyak $ 1,000,000 USD ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  32. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    ReplyDelete
  33. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    ReplyDelete
  34. Helo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan hebat? seumur hidup anda? Manfaat diberikan kepada ahli baru yang menyertai Illuminati Brotherhood !!!
    ke dalam akaun bank anda $ 50,000,000USD ......
    Gaji mingguan $ 600,000USD ………
    Nilai kereta pada $ 400.000USD ……
    Kontrak penghargaan bernilai $ 200,000,000USD ……
    Rumah di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda. Perubahan gaya hidup total ?? jika anda berminat, WhatsApp Melalui: +33758476136, https://wa.link/d4ml2g, ATAU E-mel kepada kami di: realilluminati0666@gmail.com, supaya kami dapat memulakan proses penyertaan !!!

    ReplyDelete
  35. INI ADALAH PESAN RESMI MENYALA UNTUK DUNIA
    CATATAN: TIDAK ADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT DAN ILLUMINATI JUGA MEMINTA BIAYA PENDAFTARAN
    Anda dapat menghubungi agen kuil melalui WhatsApp: +1(708)942-7262

    Apakah Anda seorang pengusaha, politisi, musisi? Anda ingin menjadi kaya

    terkenal, kuat dalam hidup, bergabung dengan kultus persaudaraan Illuminati

    hari ini dan dapatkan jumlah instan yang kaya. $1 juta seminggu dan gratis

    Mobil tempat Anda memilih untuk tinggal di dunia ini dan dapatkan $

    1.000.000 sebagai keuntungan Anda untuk memulai hidup baru.


    Anda harus berusia minimal 20 tahun sebelum dapat berkomunikasi dengan mitra kami Gmail sejati: illuminatiwordorder1995@gmail.com
    Whatsapp:+1(708)942-7262

    ReplyDelete
  36. Salam dari susunan pencerahan yang hebat kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan komuniti orang-orang yang tercerahkan, di mana anda dapat merebut kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat memperoleh kembali kekayaan melihat cahaya dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi anda dengan pelaburan dan peluang hidup ini untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA ANGGOTA BARU MENGHADAPI CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Membeli rumah idaman di negara pilihan anda.
    Perundingan selama sebulan dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  37. Salam dari susunan pencerahan yang hebat kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan komuniti orang-orang yang tercerahkan, di mana anda dapat merebut kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat memperoleh kembali kekayaan melihat cahaya dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi anda dengan pelaburan dan peluang hidup ini untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENGHADAPI CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Membeli rumah idaman di negara pilihan anda.
    Perundingan selama sebulan dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  38. SALAM DARI GRAND MASTER! SEBAGAI ANDA MENJADI AHLI ILLUMINATI BESAR, KAMI SELAMAT MENYAMBUT ANDA. Jadilah sebahagian daripada sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILMU) Adakah anda seorang POLITIK, JURUTERA, DOKTOR, HIBURAN, MOD EL, GRADUATE / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKI UNTUK MEMPERINGKATKAN PERNIAGAAN ANDA UNTUK MENJADI MINDA BESAR. Juga relevan untuk mengetahui bahawa untuk menjadi ahli, dan memperoleh jumlah $ 100,000,000, sebagai gaji keahlian Illuminati bulanan. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan beberapa EMAS terkenal di dunia, ia akan mengangkat anda dari akar rumput dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda sudah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan kekuatan Illuminati yang hebat dan hebat, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan dan kegembiraan yang kekal. hubungi kami dengan mel rasmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.

    ReplyDelete
  39. SALAM DARI GRAND MASTER! SEBAGAI ANDA MENJADI AHLI ILLUMINATI BESAR, KAMI SELAMAT MENYAMBUT ANDA. Jadilah sebahagian daripada sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILMU) Adakah anda seorang POLITIK, JURUTERA, DOKTOR, ENTERTAINER, MOD EL, GRADUATE / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKI UNTUK MEMPERINGKAT PERNIAGAAN ANDA UNTUK MENJADI MINDA BESAR. Juga relevan untuk mengetahui bahawa untuk menjadi ahli, dan memperoleh jumlah $ 100,000,000, sebagai gaji keahlian Illuminati bulanan. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan beberapa EMAS terkenal di dunia, ia akan mengangkat anda dari akar rumput dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda sudah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan kekuatan Illuminati yang hebat dan hebat, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan dan kegembiraan yang kekal. hubungi kami dengan mel rasmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.
    Kami menunggu untuk membawa anda ke takdir anda

    ReplyDelete
  40. GREETINGS FROM THE GRAND MASTER! AS REGARDS YOU BECOME A MEMBER OF THE GREAT ILLUMINATI, WE WELCOME YOU. Be part of something profitable and special (WELCOME TO THE WORLD OF ILLUMINATI). Are you a POLITICIAN, ENGINEER, DOCTOR, ENTERTAINER, MOD EL, GRADUATE / STUDENT, OR YOU HAVE IT IN MIND TO EXPAND YOUR BUSINESS TO BECOME GREAT MINDS. It is also relevant to know that to become a member, and earn the sum of $ 100,000,000, as the monthly Illuminati membership salary. "OPPORTUNITY" The great Illuminati Organization makes you rich and some of these famous GOLDEN in the world, it will lift you out of the grass root and take you to greater heights if you have long aspired to be and together we will rule the world with the great and mighty power of the Illuminati, long life and prosperity here on earth with eternal life and jubilation. contact us with official mail: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com or our wahtsapp +34632600778.

    ReplyDelete
  41. SALAM DARI GRAND MASTER! SEBAGAI ANDA MENJADI AHLI ILLUMINATI BESAR, KAMI SELAMAT MENYAMBUT ANDA. Jadilah sebahagian daripada sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILMU) Adakah anda seorang POLITIK, JURUTERA, DOKTOR, ENTERTAINER, MOD EL, GRADUATE / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKI UNTUK MEMPERINGKAT PERNIAGAAN ANDA UNTUK MENJADI MINDA BESAR. Juga relevan untuk mengetahui bahawa untuk menjadi ahli, dan memperoleh jumlah $ 100,000,000, sebagai gaji keahlian Illuminati bulanan. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan beberapa EMAS terkenal di dunia, ia akan mengangkat anda dari akar rumput dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda sudah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan kekuatan Illuminati yang hebat dan hebat, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan dan kegembiraan yang kekal. hubungi kami dengan mel rasmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.

    ReplyDelete
  42. Mesej rasmi persaudaraan Illuminati kepada dunia.Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita, artis, ahli politik, pemuzik pelajar pastor, untuk menjadi kaya, terkenal, berkuasa dan apa jua keadaan anda dalam hidup, sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan menjadi kaya serta-merta dalam sehari sahaja anda menjadi ahli, jumlah wang yang banyak dan rumah percuma di mana-mana tempat yang anda pilih untuk tinggal di dunia ini dan juga Perolehi $10,000,000 untuk memulakan sebarang perniagaan.

    FAEDAH UNTUK AHLI BARU MENYERTAI ILLUMINATI.

    1. Hadiah Wang Tunai sebanyak 100,000,000 USD

    2. KERETA Impian Bergaya baharu bernilai $500,000,00

    3. Rumah Idaman yang dibeli di negara pilihan anda

    4. Rawatan V.I.P di Semua Lapangan Terbang di Dunia


    .Jika berminat, hubungi wakil sekarang + atau hubungi beliau di whatsapp.+1(757)354-3107
    + Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 25 tahun untuk menghubungi rakan kongsi kami Jika anda seorang pelajar. E-mel: litisociatyorder2013@gmail.com,

    ReplyDelete
  43. mesej rasmi Illuminati Brotherhood kepada dunia. Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita, artis, ahli politik, paderi, pelajar, pemuzik untuk menjadi kaya, terkenal, berkuasa dan dalam apa jua keadaan anda, sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan menjadi kaya dengan serta-merta anda menjadi ahli, dan sejumlah besar wang dan rumah percuma di mana-mana tempat pilihan anda di dunia yang anda mahu tinggal, dan juga memperoleh $ 10 juta untuk memulakan perniagaan.

    FAEDAH UNTUK AHLI BARU MENYERTAI ILLUMINATI.

    1. Hadiah wang tunai $ 100,000,000

    2. Kereta idaman bergaya baharu bernilai $500,000.00

    3. Rumah idaman yang dibeli di negara pilihan anda

    4. Layanan VIP di semua lapangan terbang di dunia


    Jika anda berminat, hubungi wakil sekarang atau hubungi beliau di WhatsApp. +1 (757) 354-3107
    + Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 25 tahun untuk menghubungi rakan kongsi kami Jika anda seorang pelajar, E-mel: litisociatyorder2013@gmail.com,

    ReplyDelete
  44. SERTAI IKHWAN ILUMINATI DAN JADI JUTAWAN !!!

    Adakah anda pemilik/rakan kongsi perniagaan, ahli politik, paderi, anda memerlukan kuasa, individu yang berdiri teguh, ahli muzik, pelajar berumur 18 tahun dan semua atlet yang sangat memerlukan wang? Adakah anda merasa sukar untuk menyelesaikan kewajipan kewangan anda, untuk mengekalkan kehidupan yang lebih sihat atau seimbang? Adakah anda ingin mencapai impian anda sebagai individu yang berjaya dengan kekayaan, kuasa dan kemasyhuran dalam apa yang diidamkan oleh hati anda? Sebagai ahli baru, anda akan menerima manfaat besar yang disediakan oleh masyarakat. Setiap ahli akan menerima jumlah segera $1,000,000 dolar, sebuah kereta pilihan anda, dan rumah percuma di mana sahaja anda memilih untuk tinggal di peringkat nasional atau antarabangsa yang termasuk pendapatan berasaskan $3,000 bulanan. Sebagai ahli masyarakat yang hebat ini, apa sahaja yang anda pilih untuk dicapai dalam hidup adalah tanpa had dengan The Illuminati Brotherhood Society. Tiada kaitan dengan darah manusia. Tiada yuran wang untuk menyertai tetapi hanya kos untuk sebarang item yang diperlukan untuk ritual permulaan anda yang berjaya. Jika anda sudah bersedia untuk diproses, sila hubungi tuan pemula besar Gibson Washington DC USA hari ini
    Rabu
    atau WhatsApp;+15596663909 atau lebih baik lagi tulis pemula yang menyembah tuan Gibson di Telegram: @lord_Gibson666
    untuk maklumat lanjut melalui
    salam cahaya
    Salam Pasukan!
    Jangkauan Warga Zon 4.

    ReplyDelete
  45. Do you want to join ILLUMINATI For Riches, Fame, Power, Connections, Influence E.T.C? Contact us now for you to be initiated to become a full member of the IllUMINATI. If you want to know more send us a message now to get your illuminati reward as a new member.

    1. A Cash Reward
    2. A New Sleek Dream CAR
    3. A new house in any country of your choice.
    4. One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination.
    5. Influence your brand/business worldwide
    6. Protection from all oppressors
    7. A total Lifestyle change
    8. Access to Bohemian Grove
    9. Booked Appointment with Top Leaders and Top Celebrities in your country.
    10. 10,000000 million dollars to start a new life.

    Contact us now via email: illuminatiwealth@gmail.com
    or WhatsApp Number: +16315047021

    ReplyDelete

Sebarang masalah?