Komrad

Sep 4, 2012

Masuk UIAM

Assalamualaikum WBT --- Salam 1 Dunia

Hello there! Agak lama la juga aku tak update blog aku nih. Last posted entry ialah 9 Ogos. Sekarang dah 4 September. Dekat sebulan juga la kan.

Okay, just a short update. Akhirnya aku dah selamat meng-enroll-kan diri dalam Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) atau dalam bahasa Inggeris nya ialah International Islamic University of Malaysia (IIUM), kampus Gombak. Aku register sini minggu lepas hari selasa. Jadi maksudnya dah genap seminggu aku kat sini.

Ehsan Google Search.
Disebabkan aku student Bachelor of Medicine and Bachelor of Surgery (MBBS), maka aku tak lah lama kat kampus Gombak ni sebab kampus Kuliyyah of Medicine ialah di Kuantan. Jadi agak-agak minggu depan ni aku dah kena angkat gerak naik bas ke sana.

Aku tak la ambil gambar sangat kat sini. InsyaAllah nanti aku cuba try test la ambil beberapa gambar kampus Gombak ni.

Apa-apa pun, aku harap la semoga kali ini membawa sinar bagi aku. Another five years of campus life.

Adios!

2 comments:

  1. Hellooo safwan!.... :) Eh? Baru enroll masuk U? ingat ko mmg student U.. >.< Hehe
    Nyway.. Goodluck for this part of your life journey! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Gee. I used to be a medical student juga sebelum ni, overseas program. Tapi ada masalah, balik Malaysia.

      Delete

Sebarang masalah?